Lazy life in Mui Ne..

10 mei 2015 - tp. Phan Thiết, Vietnam

Mui ne is een leuk strand plaatsje in het zuiden van Vietnam.
we zitten hier al vanaf 4mei en wat we hier aan het doen zijn? Relaxen aan het zwembad, eten, drinken.. Wat een leven.
We hebben een kleine vakantie genomen tijdens onze reis, weetje reizen is best vermoeiend!

Eergisteren hebben we een scooter gehuurd en zijn we op pad geweest.
Naar de fishing village, rode en witte zandduinen, fairy stream and last but not least een verlaten stukje strand "paradijs op aarde"

De fishing village is heel mooi van een afstand. Kom niet te dichtbij want de stank is niet te harden.

Rode en witte zandduinen, de naam zegt het al net alsof je in de Sahara zit.
Ze zijn prachtig maar de soesterduinen zijn er niks bij

De fairy stream. Wauw!! Zo blij dat wij daar naar toe zijn gegaan.
We deden onze slippers uit, liepen het beekje in en kwamen na een korte wandeling uit bij prachtige rode en witte rotsformaties. Toch wel heel bijzonder dat een omgeving zo snel kan veranderen. Terwijl we deze wandeling maakten werden we ingehaald door een hele groep koeien die totaal niet schuw waren en nieuwsgierig aan ons probeerden te snuffelen. Best eng maar ook wel heel tof!
Geniet van de mooie foto's lieverds!

Morgen gaan we nog op pad met de scooter, dat is weer eens wat anders dan liggen en braden.
Donderdag vertrekken we naar Saigon.
Maar nu eerst bier en cocktails aan de bar bij onze vriend Tim de Nederlandse barman!!

Heel veel liefs ❤❤

1. Ruud Luskus:
    11 mei 2015
    Het is en blijft genieten, je maakt mooie foto's!!