Eerste dag Hanoi Vietnam.

8 april 2015 - Hanoi, Vietnam

Vandaag besloten we om vroeg op te staan... Dat ging niet helemaal goed maar uiteindelijk stonden we om 10.00 buiten.
We gingen op zoek naar ontbijt, lopen lopen verdwalen en ineens zag ik een rij huisjes en een spoorlijn! Wat een prachtige foto's hebben we gemaakt, de spoorlijn gaat vanuit Hanoi naar Ho chi minh city (van noord naar zuid) dwars door de stad en langs de huisjes.
We liepen langs de spoorlijn wat een prachtig stukje (ik krijg er weer kippenvel van)
Twee omaatjes staan noodles met groente te koken, verderop staat er een man zich te wassen, er spelen kindjes op de spoorlijn..
..Dit is hun thuis.

Later die ochtend gaan we opzoek naar een fiets taxi, meneer chau bracht ons naar de dingen die we wilden zien: Bachma tempel, Hoan kiem lake, Ngoc son tempel, St. Joseph kathedraal, tempel of literature, Ho Chi minh stilt house, One pillar pagoda, hoa lo prison en het presidental palace.
Toen we vanmorgen in de fiets taxi stapte zeiden we nog tegen elkaar als dit maar goed gaat..... En ja hoor we werden afgesneden door een scooter, die gozer ging bijna op zijn snuffert! We gierden het uit hihi!

Wat een indrukken vandaag, alles wat wij wilden zien van Hanoi hebben wij vandaag gezien.
De eerste officiële dag Vietnam zit er bijna op voor ons..
Hanoi wat een stad en wat een indrukken, de geluiden, de geuren, de mensen. Als ik terug denk over deze dag krijg ik kippenvel en een brok in mijn keel.

Reizen betekent ook je grenzen verleggen dus morgen ga ik voor het eerst in mijn leven een yoga les volgen. Zen in Hanoi

Wat ben ik een bofkont en wat ben ik trots op mijzelf dat ik dit eindelijk ben gaan doen. Reizen! Mijn droom is aan het uitkomen❤

Quote of the day: travel is the only thing you buy that makes you richer...

1. Ruud Luskus:
    9 april 2015
    Wat een geweldige foto's makken jullie.
  2. Lola:
    16 april 2015
    Super dat je aan het reizen ben Tatt! Je hart en je dromen vervolgen. Heel veel plezier sweetie en ik lees met je mee :)