Laatste dagen Dubai.

7 april 2015 - Hanoi, Vietnam

Zaterdag zijn we lekker wezen lunchen in de Dubai mall met uitzicht op de Burj khalifa.
Later zijn we de boel een beetje gaan verkennen rondom het winkel centrum en guess what? Ik heb nog niks gekocht goed heh!??
We kwamen uit bij een oude(nieuwe) nagemaakte shouk dat zag er prachtig uit!
Toen we doorliepen kwamen we uit bij het palace hotel werkelijk prachtig!
En daar stond ineens de liefde van mijn leven, geen alibaba en geen kameel maar de mooiste Maseratti die ik ooit gezien heb.
Toevallig héél toevallig stond die auto daar voor een fotoshoot, ik greep mijn kans en ging er bij staan ik kan jullie vertellen de foto's zijn leuk geworden.

Later die middag gingen we opzoek naar de Burj al arab, ten eerste dat was één regelrecht drama we konden nergens een taxi krijgen ten tweede toen we er eenmaal waren konden we er niet goed bij.
we zijn maar op het strand ernaast gaan liggen.

S'avonds zijn we naar de Palm eilanden gegaan naar hotel Atlantis, wat een hotel een kamer kost daar 5000 euro per nacht (dat is 2x mijn hele reis)

Zondag 1e paasdag hebben we een relax dagje gehouden aan het zwembad op het dak van het hotel, lekker de hele dag niks dat hadden we even nodig (je wordt tenslotte heel moe van het rondzwerven)
S' avonds zijn we lekker in de buurt wezen eten en vroeg naar bed gegaan!
Er stond ons maandag een lange vlucht van 7uur te wachten en dinsdag één van 2,5 uur.

Next stop Vietnam! Nu gaat het echt beginnen.. Maar eerst lekker slapen (+5uur tijdverschil)
Xxx

1. Essie:
    8 april 2015
    Leuk verhaal lieverd, ik kijk iedere keer weer uit naar je berichten op mn telefoon en op je blog, zou wel bij jullie willen zijn.... xxx