Katers, onvergetelijke momenten en onze vlucht bijna missen!!

1 mei 2015 - Đà Lạt, Vietnam

We hebben weer een paar top dagen achter de rug met onze nieuwe Australische vrienden! Poolen, beer pongen, wie ben ik spelen met een groep britten, dansen, fietsen door de straten om 3uur snachts met de ausies en keihard men at work, land down under zingen.. onvergetelijk momentje!! met een vreselijk kater als gevolg! Maar hee het was de kater waard.

Gisteren waren we niet veel waard, we moesten gisteren van hotel wisselen voor de laatste nacht in Hoi an.
compleet drama! Ten eerste was het al veel te duur voor ons maar we hadden geen keuze omdat we anders echt op straat zouden staan i.v.m de Vietnamese vakantie. Ten tweede we komen daar aan zegt die vrouw sorry overboekt! Uh en nu? Ja ik heb iets anders voor jullie aan de overkant. We kwamen daar aan de kamer was zo vies!! Er lag zowat een pruik op de grond zoveel haar, badkamer duidelijk niet schoongemaakt, lagen nog scheermesjes etc.. geen slot op de deur nou ga zo maar door.. en nog de hoofdprijs vragen terwijl we voor die prijs 3 nachten echt luxe zaten.
boeking.com kan beter dekking zoeken, het mailtje is onderweg.
Al met al de nacht overleefd.

Vanmorgen ging de wekker om 5u, op naar het vliegveld. We waren op tijd op de luchthaven, op tijd ingecheckt, op tijd bij de gate als één van de eerste!!
Wachten wachten wachten... Ineens een kleine rij van 20 man wij dat dachten hee business class gaat boarden, we wachten wel tot de rest gaat. Wachten wachten wachten... Iedereen bleef maar zitten. De bus die je van de gate naar het vliegtuig bracht stond er serieus al een half uur te wachten inclusief de 20 passagiers. We zeiden nog tegen elkaar nou die gaat ook maar niet weg! Wanneer mogen wij nou boarden?! Wachten wachten.... Nerveuze blikken van het personeel... Ineens een mannetje die schreeuwt DALAT DALAT! Uh ja wij!! nou we kregen nog net geen schop onder onze billen ze sloten meteen de gate.
De Vietnamese zijn altijd heel vriendelijk nou de Vietnamese die in de bus aan het wachten waren die keken niet zo blij kan ik je vertellen. En wij maar denken oh business Class gaat eerst boarden maar het was al de hele inhoud van het vliegtuig hihi! (Klein propeller vliegtuig voor 20 man haha) In het vliegtuig werd ook nog even benadrukt door de piloot dat wij de oorzaak van de vertraging waren oepss!! hihihi al die boze gezichten weer onze kant op.
Hebben we dat ook weer meegemaakt

1. Ruud Luskus:
    2 mei 2015
    Ik blijf genieten van je verhalen, Jullie vergeten Vietnam je leven niet meer en Vietnam jullie niet......:)